EDUKACJA

Rozwiń

Publikacje metodologiczne na temat edukacji muzealnej w Muzeum Wsi Lubelskiej. Scenariusze zaj─Ö─ç oraz publikacje stanowi─ůce podstaw─Ö scenariuszy zaj─Ö─ç

 

 

 

Opowie┼Ť─ç o dw├│ch dzieci┼ästwach ÔÇô to przyk┼éad zwi─ůzku pomi─Ödzy histori─ů, s┼éowem, przedmiotem na kanwie relacji o dw├│ch dzieci┼ästwach ÔÇô Kazika, syna ch┼éopskiego z miasteczka Wrzelowiec i Janusza, syna ziemianina lekarza z miasteczka Uchanie

 


 

Poznaj i uszanuj codzienno┼Ť─ç innych - wydawnictwo omawia spos├│b prowadzenia edukacji o ┼╝yciu codziennym ludno┼Ťci ┼╝ydowskiej w muzeum na otwartym powietrzu. Muzeum Wsi Lubelskiej dysponuje czterema wn─Ötrzami ┼╝ydowskimi, w tym dwoma wyposa┼╝onymi w miejsca siedz─ůce dla uczestnik├│w zaj─Ö─ç edukacyjnych.

Poznaj i uszanuj codzienno┼Ť─ç innych – wydawnictwo omawia spos├│b prowadzenia edukacji o ┼╝yciu codziennym ludno┼Ťci ┼╝ydowskiej w muzeum na otwartym powietrzu. Muzeum Wsi Lubelskiej dysponuje czterema wn─Ötrzami ┼╝ydowskimi, w tym dwoma wyposa┼╝onymi w miejsca siedz─ůce dla uczestnik├│w zaj─Ö─ç edukacyjnych.


 

Publikacja zawiera artyku┼éy ┼ü. Kondratowicz-Miliszkiewicz, G. Miliszkiewicza, H. Stachyry o roli ┼║r├│de┼é, rekwizyt├│w i kostium├│w w edukacji prowadzonej w warunkach muzeum na otwartym powietrzu oraz sze┼Ť─ç pe┼énych scenariuszy muzealnych zaj─Ö─ç edukacyjnych.

Publikacja zawiera artyku┼éy ┼ü. Kondratowicz-Miliszkiewicz, G. Miliszkiewicza, H. Stachyry o roli ┼║r├│de┼é, rekwizyt├│w i kostium├│w w edukacji prowadzonej w warunkach muzeum na otwartym powietrzu oraz sze┼Ť─ç pe┼énych scenariuszy muzealnych zaj─Ö─ç edukacyjnych.

 


 

Muzeum Wsi Lubelskiej dysponuj─ůc wielotysi─Öcznym zbiorem zabytk├│w, kt├│re opowiadaj─ů histori─Ö ┼╝ycia codziennego mieszka┼äc├│w dawnego Lublina, prowadzi tak┼╝e edukacj─Ö w Mie┼Ťcie osadzon─ů na Star├│wce i w ┼Ür├│dmie┼Ťciu jak i w dawnych dzielnicach przemys┼éowych miasta. Publikacja zawiera dziewi─Ö─ç pe┼énych scenariuszy zaj─Ö─ç edukacyjnych.

Muzeum Wsi Lubelskiej dysponuj─ůc wielotysi─Öcznym zbiorem zabytk├│w, kt├│re opowiadaj─ů histori─Ö ┼╝ycia codziennego mieszka┼äc├│w dawnego Lublina, prowadzi tak┼╝e edukacj─Ö w Mie┼Ťcie osadzon─ů na Star├│wce i w ┼Ür├│dmie┼Ťciu jak i w dawnych dzielnicach przemys┼éowych miasta. Publikacja zawiera dziewi─Ö─ç pe┼énych scenariuszy zaj─Ö─ç edukacyjnych.