NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI

MUZEUM WSI LUBELSKIEJ W LUBLINIE

 ALEJA WARSZAWSKA 96

20-824 LUBLIN

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji, budownictwa lub stosunki międzynarodowe;
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej;
  • dobra znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny;
  • znajomość obsługi komputera z wykorzystaniem środowiska Windows, pakietu
    MS Office, Internetu, narzędzi komunikacji elektronicznej w zakresie niezbędnym do realizacji zadań, prac administracyjno-biurowych, oraz prowadzenia korespondencji służbowej;
  • dyspozycyjność (praca w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku
    do niedzieli zgodnie z harmonogramem);
  • dobra organizacja pracy; terminowość, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole;

 

MILE WIDZIANE:

  • znajomość innych języków obcych;
  • udział w projektach międzynarodowych;
  • doświadczenie w pisaniu grantów;
  • wiedza z zakresu budownictwa;

 

 

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej oraz wykonywanie zadań administracyjno-biurowych;
  • prowadzenie korespondencji z urzędami administracji publicznej;
  • budowanie pozytywnego wizerunku instytucji z partnerami i kontrahentami;
  • przygotowywanie różnego rodzaju umów;
  • obsługa fotograficzna obiektów muzealnych, wydarzeń muzealnych oraz aktywny
    udział w wydarzeniach muzealnych;
  • pozyskiwanie środków na różnego rodzaju przedsięwzięcia;
  • zastępowanie pracownika w sekretariacie podczas jego nieobecności;
  • przygotowywanie pism, reklamacji, zapytań ofertowych i innych dokumentów, których sporządzenie ma na celu prawidłowe funkcjonowanie Działu;
  • sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień oraz innej dokumentacji  
     wynikającej z zadań realizowanych przez Dział;
  • udział w pracach organizacyjnych i porządkowych związanych z wydarzeniami muzealnymi organizowanymi na terenie Muzeum oraz bieżący monitoring wykonywanych prac związanych z utrzymaniem terenu muzeum w należytym porządku;
  • prowadzenie działalności usługowej ze szczególnym uwzględnieniem obszaru objętego zakresem działania Muzeum, m. in. poprzez wynajem obiektów, terenu; organizację i pozyskiwanie klientów na imprezy okolicznościowe oraz monitorowanie kalendarza w powyższym zakresie;
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wynajmem obiektów i terenów;
  • inicjowanie, projektowanie i prowadzenie działań marketingowych promujących ofertę kulturalną, gospodarczą i turystyczną Muzeum;
  • prowadzenie strony internetowej i Facebook w zakresie oferty komercyjnej, kulturalnej, turystycznej i gospodarczej Muzeum Wsi Lubelskiej;

 

 

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę,
  • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego;
  • możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • dofinansowanie do wakacji pracowników,
  • możliwość awansowania na wyższe stanowiska.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • CV lub kwestionariusz osobowy dla  osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe związane z praktycznym stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych w administracji publicznej,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji.

 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w terminie do dnia
27 listopada 2023 r. do godz. 12.00 w sekretariacie  Muzeum Wsi Lubelskiej
w Lublinie, Al. Warszawska 96 lub przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@skansen.lublin.pl